Praktijk informatie
Openingstijden:
08:00-12:30 / 13:15-16:00
010-4160717
Openingstijden:
08:00-12:30 / 13:15-16:00
010-4160717
Openingstijden:
08:00-12:30 / 13:15-16:00
010-4160717
Openingstijden:
08:00-12:30 / 13:15-17:00
010-4160717
Openingstijden:
08:00-12:30 / 13:15-16:00
010-4160717
Openingstijden:
gesloten-gesloten
010-4160717

Klachten

Heeft u klachten over de praktijk, de huisarts de assistente of bent u over andere zaken niet tevreden, vertel het ons. Wij kunnen er dan alles aan doen dit in het vervolg te voorkomen. U kunt uw klacht, opmerking of verbetervoorstel aan de assistente doorgeven, of een afspraak maken met de huisarts. 

 

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.

De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE.

De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

 

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

 

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

 

Meer informatie kunt vinden in de op www.skge.nl.